فیس بوک توییتر اینستاگرام
    یکشنبه 14 خرداد
    • صفحه اصلی
    • درباره ما
    • ارتباط با ما
    • کانال تلگرام
    • اینستاگرام
    • آپارات
    • پادکست ایپونا
    • ورود
    • ثبت نام
    • ناحیه کاربری
    دیده بان سیاستگذاری ایران IPWNA
    • اخبار
    • نظریه ها
      • مفاهیم و نظریه های خط مشی گذاری
        • تعاریف و مفاهیم خط مشی گذاری
        • مدل های خط مشی گذاری
        • نظریه های فرآیند خط مشی عمومی
        • خط مشی گذاری رفتاری
        • مسأله یابی، دستورگذاری و مشروعیت یافتن خط‌ مشی عمومی
        • گروه‌های ذی‌نفوذ و بازیگران خط‌مشی عمومی
        • اجرای خط‌مشی عمومی و ابزارهای آن
        • ارزیابی، یادگیری و تغییر خط‌مشی عمومی
        • درآمدی بر نظریه خط مشی گذاری عمومی (اسمیت)
      • مفاهیم و نظریه های مدیریت دولتی
        • نهضت های مدیریتی در بخش دولتی
        • چالش های مدیریت دولتی در ایران
        • مدیریت دولتی نوین
        • بوروکراسی و توسعه در ایران
        • مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی
    • قوانین
    • گزارش سیاستی
      1. خط مشی علم و فناوری
      2. خط مشی گذاری فرهنگی
      3. نظام اداری و استخدامی
      4. گزارش های شفافیت و مبارزه با فساد
      5. بحران: بودجه ریزی
      6. بحران : محیط زیست
      7. بحران: آب
      8. بحران: بانکداری و مالی
      9. بحران: صندوق‌های بازنشستگی عمومی‌
      10. گزارش های موضوعی متفرقه
      ویژه
      4 دی 1397

      متن کامل لایحه بودجه ۹۸

      اخیر
      3 مرداد 1401

      گزارش تحول صنعت خودرو

      31 تیر 1401

      سامانه جمع‌نویسی برای ارتقای خط‌مشی‌های اداری کشور

      14 خرداد 1401

      گزارش تحولات بخش واقعی اقتصاد ایران در سال 1400

    • اقتصادی
      1. شاخص ها و گزارش های اقتصادی ایرانی
      2. شاخص های جهانی
      3. مفاهیم و تئوری های اقتصادی به زبان ساده
      ویژه
      22 اسفند 1398

      صندوق بین المللی پول چطور به کشورهای درگیر ویروس کرونا کمک مالی ارایه می نماید؟

      اخیر
      1 مرداد 1401

      مروری بر وضعیت متغیرها  و شاخصهای اقتصادی 💠تیرماه ۱۴۰۱

      14 خرداد 1401

      گزارش تحولات بخش واقعی اقتصاد ایران در سال 1400

      6 اردیبهشت 1401

      گزارش تحول صنعت، معدن و تجارت

    • مقالات
      1. مقالات انگلیسی خط مشی گذاری و سیاستگذاری
      2. مقالات فارسی خط مشی گذاری و سیاستگذاری
      3. مقالات و سخنان اساتید
      ویژه
      10 فروردین 1399

      کرونا و رویکردهای رفتاری دولت‌ها در سیاست‌گذاری

      اخیر
      9 بهمن 1401

      تحلیلی بر مشکلات استانداردسازی در حوزه مصالح ساختمانی منطبق بر قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد

      5 مرداد 1401

      Article: The world after coronavirus-مقاله جهان پس از ویروس کرونا.

      1 مرداد 1401

      تبیین و آسیب شناسی الگوی جاری مدیریت دولتی در ایران

    • کتاب و مجلات
      1. کتاب انگلیسی
      2. کتاب فارسی
      3. مجلات
      ویژه
      1 تیر 1397

      کتاب ارزشمند Introducing Public Administration

      اخیر
      30 مرداد 1401

      چاپ کتاب «حکمرانی؛ رهیافتها و فناوری‌ها» در انتشارات دانشگاه تهران

      22 تیر 1401

      فراخوان ارسال مقاله فصلنامه مطالعات مدیریت خدمات عمومی 

      14 تیر 1401

      فراخوان شماره تابستان فصلنامه حکمرانی و توسعه

    • مراکز علمی
      • اساتید و بزرگان
      • کنفرانس ها و نشست های خط مشی گذاری و سیاستگذاری
      • دانشکده ودانشگاه های خط مشی گذاری و سیاستگذاری
      • انجمن های خط مشی گذاری و سیاستگذاری
      • سایت های خط مشی گذاری و سیاستگذاری
    • پادکست، فیلم و سخنرانی
      • پادکست ایپونا
      • سخنرانی های خط مشی گذاری و سیاستگذاری
      • فیلم (کلیپ) های سیاستی
    دیده بان سیاستگذاری ایران IPWNA
    شما در:خانه»افراد و مراکز علمی خط مشی گذاری و سیاستگذاری»اساتید و بزرگان»معرفی اساتیدمدیریت دولتی-کِنت کِرناگانKenneth Kernaghan
    unnamed (3)1

    معرفی اساتیدمدیریت دولتی-کِنت کِرناگانKenneth Kernaghan

    0
    توسط امیرحسام بهروز بر 10 خرداد 1397 اساتید و بزرگان

    معرفی اساتیدمدیریت دولتی

    کِنت کِرناگان(Kenneth Kernaghan)

    جهت دریافت نسخه الکترونیکی زندگینامه انگلیسی استاد،کلیک کنید

    تهیه کننده: آرزو سهرابی[1]
    دانشجوی دکتری مدیریت دولتی دانشگاه تهران

    [1] Arezoo_sohrabi@ut.ac.ir

    Untitled1

    Kenneth Kernaghan (December 18, 1940 – September 14, 2015)
    (Is Professor at the Department of Political Science, Brock University, Canada)

    کِنت کِرناگان

    زاده شهر همیلتون، اونتاریو و فارغ­ التحصیل دانشگاه مک­مستر[1] می­باشد. تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته علوم سیاسی گذارند و استاد دانشگاه براک[2] برای 39 سال بود و در سال 2007 بازنشسته شد. وی از محققین رشته مدیریت امور دولتی بود. در سال 1996 جایزه طلای ونیر[3] را برای تعالی در اداره اموردولتی دریافت کرد و به عنوان یکی از اعضای انجمن سلطنتی کانادا در سال 1997 انتخاب شد و در سال 2004 جایزه علوم اجتماعی دانشگاه براک برای تعالی در آموزش را دریافت کرد.

    در سال 2008 به پاس تلاش­ها و پژوهش­هایش در مدیریت اموردولتی به عنوان یکی از بزرگ­ترین محققان کانادایی در زمینه اخلاق و مسئولیت­پذیری  برای بیش از 30 سال به عنوان یکی از اعضای نظم ملی کانادا[4] انتصاب و  در سال2010 به وی اعطا شد. وی دارای سه فرزند پسر است و  از محققین برجسته مدیریت دولتی به شمار می­رود.


    لسیتی از کتب  مهم نویسنده به شرح زیر می­باشد:

    [1] McMaster University

    [2] Brock University

    [3] Vanier Gold Medal

    [4] the Order of Canada
    unnamed (1)                                                            unnamed (2)

    • Kenneth Kernaghan, Olivia Kuper,Coordination in Canadian Governments: A Case Study of Aging Policy(1983), Institute of Public Administration of Canada, 78 pages.
    • Kenneth Kernaghan, Bureaucracy in Canadian Government: Selected Readings(1973), Methuen, 1973 – Canada – 181 pages
    • Kenneth Kernaghan, Sandford F. Borins, D. Brian Marson(2000), New Public Administration, Institute of Public Administration of Canada, 2000 – Public administration, 368 pages.
    • Kenneth Kernaghan,David Siegel(1999),public administration in canada, ITP Nelson, 706 pages.
    • Kenneth Kernaghan (1983),Canadian Public Administration:Discipline and Profession, Butterworths, Canada ,270 pages.
    • Kenneth Kernaghan,John Langford (1393), The Responsible Public Servant, Second Edition, BookBaby,Political Science , 434 pages.
    • Kenneth Kernaghan,Olivia Kuper (1983), Coordination in Canadian Governments: A Case Study of Aging Policy, Institute of Public Administration of Canada, , 78 page.
    • Kenneth Kernaghan(1978), Freedom of Information and Ministerial Responsibility, Commission on Freedom of Information and Individual Privacy, 80 pages.

    unnamed


    در این بخش لیستی از مقالات نویسنده ارائه شده است:

    • Kenneth Kernaghan(2004),The Post-Bureaucratic Organization and Public Service Values,international review of administrative science,66,1,91-104.
    • Kenneth Kernaghan (1993),Partnership and public administration: conceptual and practical considerations,Canadian Public Administration, 36: 57–76.
    • Kenneth Kernaghan(2005) ,Moving towards the virtual state: integrating services and service channels for citizen-centred delivery, international review of administrative science,71,1,119-131.
    • Kenneth Kernaghan(1994) ,The emerging public service culture: values, ethics, and reforms, Canadian Public Administration,37,4,614-630.
    • Kenneth Kernaghan(1992) ,Empowerment and public administration: revolutionary advance or passing fancy?, Canadian Public Administration,35,2,194-214.
    • Kenneth Kernaghan(1974) ,Codes of ethics and administrative responsibility,Canadian Public Administration,17,4,527-541.
    • Kenneth Kernaghan(1986) ,Political rights and political neutrality: finding the balance point,Canadian Public Administration,29,4,639-652.
    • Kenneth Kernaghan(1973) ,Responsible public bureaucracy: a rationale and a framework for analysis,Canadian Public Administration,16,4,572-603.
    • Kenneth Kernaghan(2009) ,Moving towards integrated public governance: improving service delivery through community engagement,international review of administrative science,75,2,239-254.
    • Kenneth Kernaghan & justin gunraj(2004) ,Integrating information technology into public administration: Conceptual and practical considerations,Canadian Public Administration ,47,4,525-546.
    • Kenneth Kernaghan(1980) ,Codes of Ethics and Public Administration: Progress, Problems and Prospects,Public Administration, 58,2,207-223.
    • Kenneth Kernaghan(2011) ,Getting engaged: Public-service merit and motivation revisited,Canadian Public Administration,54,1,1-21.
    • Kenneth Kernaghan(1991) ,Career Public Service(2000): Road to renewal or impractical vision,Canadian Public Administration,34,4,551-572.
    • Kenneth Kernaghan(1978) ,Representative bureaucracy: the Canadian perspective,Canadian Public Administration,21,4,489-512.
    • Kenneth Kernaghan(1993) ,Reshaping government: the post-bureaucratic paradigm,Canadian Public Administration,36,4,636-644.
    • Kenneth Kernaghan(1979) ,Power, Parliament and Public Servants in Canada:Ministerial Responsibility Reexamined,Canadian Public Policy/Analyse de Politiques,5,3,383-396.
    • Kenneth Kernaghan(2001) ,An honour to be coveted: pride, recognition and public service,Canadian Public Administration,44,1,67-83.
    • Kenneth Kernaghan(2013),Changing channels: Managing channel integration and migration in public organizations, Canadian Public Administration,56,1,121-141.
    • Kenneth Kernaghan(1995) ,Keeping the new public management pot boiling,Canadian Public Administration,38,3,481-484.
    • Kenneth Kernaghan(2014) ,The rights and wrongs of robotics: Ethics and robots in public organizations,Canadian Public Administration,57,4,485-506.
    • Kenneth Kernaghan(1976) ,Politics,policy and public servants:political neutrality revisited,Canadian Public Administration,19,3,432-456.
    • Kenneth Kernaghan(2014) ,Digital dilemmas:Values, ethics and information technology ,Canadian Public Administration,57,2,295-317.

    جهت دریافت نسخه الکترونیکی مقاله The-post-bureaucratic-organization-and-public-serviceکلیک کنید
    جهت دریافت نسخه الکترونیکی مقاله The-rights-and-wrongs-ofrobotics-Ethics-and-robots-inpublic-organizationsکلیک کنید
    جهت دریافت نسخه الکترونیکی مقاله A-Special-CallingValues-Ethics-and-ProfessionalPublic-Service کلیک کنید
    جهت دریافت نسخه الکترونیکی مقاله  Integrating-Values-into-Public-ServiceThe-Values-Statement-as-Centerpieceکلیک کنید
    جهت دریافت نسخه الکترونیکی مقاله InternationalReview-of AdministrativeSciences کلیک کنید
    جهت دریافت نسخه الکترونیکی کتاب Self-Service_Kernaghan_Report-Final-Sept_2012 کلیک کنید
    جهت دریافت نسخه الکترونیکی مقاله THE-FUTURE-ROLE-OF-A-PROFESSIONALNONPARTISAN-PUBLIC-SERVICE-IN-ONTARIO کلیک کنید
    جهت دریافت نسخه الکترونیکی مقاله An-honour-to-be-coveted-priderecognition-and-public-service کلیک کنید
    جهت دریافت نسخه الکترونیکی مقاله  canadian-public-analyse-de-policy-politiques کلیک کنید
    جهت دریافت نسخه الکترونیکی مقاله Getting-engaged-Public-servicemerit-and-motivation-revisited کلیک کنید
    جهت دریافت نسخه الکترونیکی مقاله Integrating-informationtechnology-into-publicadministration-Conceptual-andpractical-considerationsکلیک کنید

    unnamed (3)1

     

    Share. فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر ایمیل
    مقاله قبلیطراحی شاخص‌های ارزیابی در سیاست‌های تغییر رفتار
    مقاله بعدی کتاب پیش بینی و مدیریت تکنولوژی
    امیرحسام بهروز
    • سایت اینترنتی

    کاندیدای دکتری مدیریت دولتی- خط مشی گذاری و سیاستگذاری دانشگاه تهران، مشاور حوزه سیاستگذاری علم و فناوری، بودجه ریزی و فناوری اطلاعات

    پست های مرتبط

    “عقلانیت و آزادی” با ترجمه استاد دانشگاه تهران به بازار آمد

    چرا سیاستگذاری؟ تجربه هاروارد (دانشکده حکومت هاروارد کندی)

    معرفی اساتید مدیریت دولتی-دکتر سیدمهدی الوانی

    ثبت پاسخ لغو عملیات پاسخ دهی

    دیده بان خط مشی ایران

    پایگاه خبری دیده بان خط مشی (سیاستگذاری) ایران دارای مجوز شماره ۸۲۵۳۰ از از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت 22075975 درستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
    هدف ما نشر، گسترش ونهادینه سازی مفاهیم و دستاوردهای خط مشی گذاری دولتی و سیاستگذاری عمومی به سوی ایران اسلامی پیشرفته می باشد.

    اپلیکیشن دیده بان سیاستگذاری ایران

    دیده بان سیاستگذاری ایران

    پادکست ایپونا

    دیده بان سیاستگذاری ایران

    افتخارات

    دیده بان خط مشی ایران

    رسانه خط مشی گذاری ایرانی :
    برگزیده يازدهمين كنگره پيشگامان پيشرفت جمهوري اسلامي ايران

    دیده بان خط مشی ایران

    کاندیدای مقام برترين وبسايت ايراني (بخش انقلاب)
    دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

    نهادهای خط مشی گذاری و حکمرانی

    دیده بان سیاستگذاری ایران

    مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

    دیده بان سیاستگذاری ایران

    دیده بان خط مشی ایران

    مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

    • آخرین نوشته ها
    • محبوب ترین
    9 بهمن 1401

    تحلیلی بر مشکلات استانداردسازی در حوزه مصالح ساختمانی منطبق بر قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد

    8 بهمن 1401

    طراحی سیستم ارزیابی عملکرد شرکت های دولتی از حیث مسئولیت اجتماعی

    27 دی 1401

    وزارت بحران؟!

    30 مرداد 1401

    چاپ کتاب «حکمرانی؛ رهیافتها و فناوری‌ها» در انتشارات دانشگاه تهران

    12 مرداد 1401

    «آینده‌نگری برای سازمان های بخش عمومی»

    5 اسفند 1396

    مدل‌های خط‌مشی گذاری و تحلیل خط‌مشی در بخش عمومی20-مدل بحرانی،مدل اجتماعی

    26 مهر 1396

    قانون لینکلن؛ تشویق گزارش‌دهندگان فساد در آمریکا

    2 آبان 1396

    او، لُخت است

    18 آبان 1396

    سرفصل های گرایش جدید کارشناسی ارشد سیاستگذاری عمومی

    28 آبان 1396

    همه هزینه ها برای توسعه فرهنگی : خداحافط کلوپ

    رسانه دیده بان سیاستگذاری ایران

    دیده بان خط مشی ایران

    RSS داده نما
    • دولت ۱۳ و اسنادی که در۱۳ میزبانی امضا شد
    • رنگبندی کرونایی شهرستان‌های کشور از (۱۴۰۲/۰۳/۱۰)
    • ایران در میان برترین ارتش‌های جهان در سال ۲۰۲۳
    • سفر سلطان عمان به تهران در کانون توجه رسانه های جهان
    • گمانه زنی رسانه ها از سفر سلطان عمان به تهران
    مراجع و وبسایت های مرتبط

    کانال دیده بان خط مشی ایران

    الگو

    دیده بان خط مشی ایران

     اندیشکده حکمرانی شریف

     جامعه اندیشکده ها

     مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی

     ژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه شریف

     مرکز پژوهشی آرا

     پژوهشکده مطالعات فناوری

     پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت

     مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌ نگری

     مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور

     شبکه کانون‌های تفکر ایران

    دیده بان سیاستگذاری ایران

    دیده بان خط مشی ایران

    دیده بان خط مشی ایران

    صلاحیت ها و مجوزهای قانونی

    logo-samandehi

    • صفحه اصلی
    • درباره ما
    • ارتباط با ما
    • کانال تلگرام
    • اینستاگرام
    • آپارات
    • پادکست ایپونا
    • ورود
    • ثبت نام
    • ناحیه کاربری

    ما اگر دنبال پیشرفت هستیم و پیشرفت علمی را شرط لازم پیشرفت عمومی كشور میدانیم، توجه داشته باشیم كه مراد ما از پیشرفت، پیشرفت با الگوی غربی نیست. دستور كار قطعی نظام جمهوری اسلامی، دنبال كردن الگوی پیشرفت ایرانی – اسلامی است
    رهبر معظم انقلاب

    رسانه خط مشی گذاری

    دیده بان سیاستگذاری (خط مشی) ایران دارای مجوز شماره ۸۲۵۳۰ از از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است
    رسانه خط مشی گذاری ایرانی دارای شماره ثبت 22075975 از ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
    هدف ما نشر، گسترش ونهادینه سازی مفاهیم و دستاوردهای خط مشی گذاری دولتی و سیاستگذاری عمومی به سوی ایران اسلامی پیشرفته می باشد.

    آرمان ما : توسعه و پیشرفت اسلامی ایرانی. کپی رایت 2014-2020, کلیه حقوق برای رسانه دیده بان سیاستگذاری (خط مشی گذاری) ایرانی © محفوظ است.
    آرمان ما : توسعه و پیشرفت اسلامی ایرانی. کپی رایت 2014-2020, کلیه حقوق برای رسانه دیده بان سیاستگذاری (خط مشی گذاری) ایرانی © محفوظ است.

    عبارت مورد نظر خود را در بالا نوشته و کلید Enter برای جست و جو بزنید و یا کلید Esc را برای لغو بزنید.